Nabór Wniosków do PO IR 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand"
W dniach od 24 czerwca do 5 sierpnia 2016 r. odbędzie się nabór wniosków o dofinansowanie w ramach III Osi priorytetowej: „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020, Poddziałanie 3.3.3: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand".
W ramach konkursu przedsiębiorcy (MŚP) będą mogli uzyskać wsparcie na projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych, oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki. Wnioskodawcy muszą prowadzić działalność w jednej z poniższych branż:
- sprzęt medyczny;
- kosmetyki,
- IT/ICT,
- jachty i łodzie,
- meble,
- polskie specjalności żywnościowe,
- sektor usług prozdrowotnych.
Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie;
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
- koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych;
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie;
- koszty reklamy w mediach targowych;
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej;
- koszty informacyjno-promocyjne projektu;
- koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia w formie, o której mowa w art. 131 ust. 4 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu wynosi 1 000 000 PLN.
Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego - do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
- w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu - do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
-
w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
- do 60% - dla średniego przedsiębiorcy,
- do 75% - dla małego przedsiębiorcy,
- do 80% - dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego,
- do 85% - dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.
Wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem dofinansowania zapraszamy do kontaktu z doradcami METROPOLIS.
Źródło: http://poir.parp.gov.pl/