Z przyjemnością informuję, że 25 stycznia ogłoszono nabór wniosków do działania POIR 3.3.3 Go to Brand.
NA CO MOŻNA UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE?
- na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych, działania promocyjne,
- na sfinansowanie kosztów usługi doradczej, dzięki której dowiesz się jak wypromować Twoją firmę za granicą.
KTO MOŻE UZYSKAC DOFINANSOWANIE?
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które mają siedzibę lub oddział na terenie Polski, pochodzą z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym:
- biotechnologia i farmaceutyka,
- budowa i wykańczanie budowli,
- części samochodowe i lotnicze,
- maszyny i urządzenia,
- moda polska,
- IT/ICT,
- jachty i łodzie rekreacyjne,
- polskie specjalności żywnościowe,
- sprzęt medyczny,
- branże kosmetyczna,
- meblarska,
- usług prozdrowotnych.
FINANSOWANIE
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu wynosi 1 mln PLN.
Maksymalna wartość dofinansowania projektu wynosi 430 tys. PLN, do 85% kosztów kwalifikowanych.
TERMIN NABORU WNIOSKÓW
Wnioski o dofinansowanie można składać do 4 kwietnia 2019 r.
KOSZTY KWALIFIKOWANE
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
- koszty reklamy w mediach targowych,
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
- koszty informacyjno-promocyjne projektu.
W przypadku zainteresowania, bardzo proszę o kontakt.
Źródło: www.parp.gov.pl