Dotacje na udział w targach POIR 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

Z przyjemnością informuję, że 25 stycznia ogłoszono nabór wniosków do działania POIR 3.3.3 Go to Brand.

NA CO MOŻNA UZYSKAĆ DOFINANSOWANIE?

  • na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych, działania promocyjne,
  • na sfinansowanie kosztów usługi doradczej, dzięki której dowiesz się jak wypromować Twoją firmę za granicą.

KTO MOŻE UZYSKAC DOFINANSOWANIE?
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, które mają siedzibę lub oddział na terenie Polski, pochodzą z branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym:

  • biotechnologia i farmaceutyka,
  • budowa i wykańczanie budowli,
  • części samochodowe i lotnicze,
  • maszyny i urządzenia,
  • moda polska,
  • IT/ICT,
  • jachty i łodzie rekreacyjne,
  • polskie specjalności żywnościowe,
  • sprzęt medyczny,
  • branże kosmetyczna,
  • meblarska,
  • usług prozdrowotnych.

FINANSOWANIE
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu wynosi 1 mln PLN.
Maksymalna wartość dofinansowania projektu wynosi 430 tys. PLN, do 85% kosztów kwalifikowanych.

TERMIN NABORU WNIOSKÓW
Wnioski o dofinansowanie można składać do 4 kwietnia 2019 r.

KOSZTY KWALIFIKOWANE

  • koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
  • koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  • koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
  • koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  • koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  • koszty reklamy w mediach targowych,
  • koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  • koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  • koszty informacyjno-promocyjne projektu.

W przypadku zainteresowania, bardzo proszę o kontakt.

Źródło: www.parp.gov.pl